Politik for optagelse af telefonopkald

Vi optager muligvis dit opkald, når du ringer til vores kundeservice. I denne artikel finder du alle oplysninger om vores politik for optagelse af telefonopkald.

 

>Hvorfor optager I telefonopkald?

Vi optager opkald med henblik på kvalitetsovervågning og evalueringsformål. Vores mål er at sikre, at du får den bedste betjening, når du kontakter os via telefon eller på andre måder.

 

>Kan jeg nægte at blive optaget?

Ja, du vil blive bedt om at acceptere eller afvise optagelsen i begyndelsen af telefonsamtalen. Hvis du afviser, vil optagelsen stoppe, og alt, der er optaget indtil da, vil automatisk blive slettet.

 

>Hvor længe beholder i de optagede opkald?

Vi gemmer optagelserne i en periode på 21 dage, startende fra dagen hvor optagelsen fandt sted.

 

>I hvilket land opbevarer I optagede telefonopkald?

Optagelserne opbevares i en database, der befinder sig i Tyskland.

 

>Hvad er mine rettigheder angående disse optagelser?

Du har de følgende rettigheder: Retten til at blive informeret, retten til adgang, retten til berigtigelse, retten til at blive glemt, retten til begrænsning, retten til dataportering, retten til ikke at blive underlagt en afgørelse, der udelukkende er baseret på automatiserede midler, retten til at gøre indsigelse, retten til at tilbagekalde samtykke. For mere information om, hvad disse rettigheder indebærer, bedes du se nærmere på vores politik for optagelse af telefonopkald.

 

Klik her.